ტრენინგის მერვე დღეა. მეტად საინტერესო თემებზე ვიმუშავეთ.განვიხილეთ მოსწავლეთა დიფერენცირების საკითხი.დიფერენცირება პრობლემური საკითხია ჩემთვის.მიადვილდება აქტივობების დაგეგმვა,მაგრამ მრავალრიცხოვან კლასში მიძნელდება შეფასება.
ვიმუშავე მოსწავლეთა დამხმარე მასალებზე,მომეწონა ტრენერის მიერ შემოთავაზებული აქტივობები,რომლებიც დაეხმარება მოსწავლეების შაბლონების დამზადებაში,პრეზენტაციების დაგეგმვაში.
შევეხეთ ფასილიტაციის საკითხსაც.განვიხილეთ და შევარჩიე ფასილიტაციის სქემის ნიმუში,ვფიქრობ, დაეხმარება მოსწავლეს დავალების შესრულებაში.
ვისაუბრეთ თვითრეგულაციაზე.
დავფიქრდი,რამდენად მნიშვნელოვანია მოსწავლემ იცოდეს საკუთარი თავის მართვა.მაინტერესებს - რა იგულისხმება მოსწავლის თვითწახალისერბაში?
ვიმუშავე მოსწავლეთა დამხმარე მასალებზე,მომეწონა ტრენერის მიერ შემოთავაზებული აქტივობები,რომლებიც დაეხმარება მოსწავლეების შაბლონების დამზადებაში,პრეზენტაციების დაგეგმვაში.
შევეხეთ ფასილიტაციის საკითხსაც.განვიხილეთ და შევარჩიე ფასილიტაციის სქემის ნიმუში,ვფიქრობ, დაეხმარება მოსწავლეს დავალების შესრულებაში.
ვისაუბრეთ თვითრეგულაციაზე.
დავფიქრდი,რამდენად მნიშვნელოვანია მოსწავლემ იცოდეს საკუთარი თავის მართვა.მაინტერესებს - რა იგულისხმება მოსწავლის თვითწახალისერბაში?
საკმაოდ რთული კითხვაა:) თვითწახალისება შეიძლება მოსწავლეებს ასე ვასწავლოთ, ჯერ შეასრულონ დავალება და შემდეგ მიირთვან ნაყინი, ან ისეირნონ მეგობართან ერთად. მაგრამ ამას ისინი უნდა გეგმავდნენ თვითონ და არა მშობელი. თვითწახალისება კავშირშია შინაგან მოტივაციასთან და შინაგანი მოტივაცია კი მოდის აუთენტური და საინტერესო დავალებებიდან, როცა მოსწავლეს გავააზრებინებთ, რას აკეთებს და რაში გამოადგება ცხოვრებაში:)
ОтветитьУдалитьშეიძლება ეს თემა ცოტა სადაოც იყოს და უფრო ფსიქოლოგიური და ინდივიდუალური:)